COMPACTE REGIESET
UITLEG COMPACTE REGIESET
Zelf noemen we onze compacte regieset ook wel de “ont-zorg-set”. We leggen u hier graag uit waarom.
Als u bij ons een offerte aanvraagt voor het huren van een interactief stemsysteem met draadloze stemkastjes dan leveren wij hierbij vanzelfsprekend ook een laptop waarop de juiste software voor het gebruik van het stemsysteem is geïnstalleerd en zullen tijdens uw stemsessie op de huurdag zelf voor de bediening daarvan zorgdragen. Een deskundige “operator” is bij ons altijd inclusief.
Maar stel nu
U wilt naast het stemsysteem ook nog een aantal andere presentaties van uzelf of diverse gastsprekers op het scherm weergeven en u wilt bijvoorbeeld nog een of meerdere video fragmenten vertonen. Dat kan allemaal met deze compacte regieset. Ook zorgen wij dan voor een uiterst professionele regievoering van de diverse apparatuur. U hoeft zich hierdoor technisch nergens meer zorgen over te maken!
Wat zit er in deze set…..
- Een geavanceerde digitale, zogenaamde “seamless switcher” waarop 20 bronnen kunnen worden aangesloten. Dit kunnen meerdere laptops zijn, een of meerdere video camera’s, Video player, etc.… Hiermee kunnen wij de diverse bronnen naadloos op het scherm schakelen.
- Een extra “goede kwaliteit” laptop zodat u hier zelf niet voor hoeft te zorgen. U of uw gastsprekers hoeven alleen nog hun eigen presentatie of video fragment mee te nemen op een USB stick en wij regelen de rest! Natuurlijk is het ook altijd mogelijk om één of meerdere eigen laptop(s) mee te nemen. Wij sluiten deze dan aan op onze regieset.
- Een zogenaamde “preview monitor” waarop wij in de regie alles kunnen instellen en visueel controleren voordat het beeld zichtbaar wordt op de aanwezige beamer of display.
- Een radiografische “Cue light”! Dit is een professionele en compacte afstandsbediening voor u of uw gastspreker om door zijn/haar eigen presentatie te kunnen klikken.
- Een afkijk monitor bij het katheder of op het podium zodat u of uw gastspreker kan zien wat er achter hem/haar op het scherm vertoond wordt. U of uw gastspreker kan daardoor richting de zaal blijven kijken, zonder continu om te moeten draaien naar het projectiescherm. Dit komt de verstaanbaarheid ook ten goede.
- Voor het afspelen van één of meerdere video fragmenten, leveren wij een geschikt afspeel apparaat.
- Alle soorten (verloop)kabels en aansluit materiaal tot aan de aanwezige beamer of display. Mocht u of uw gastspreker komen met een eigen laptop, wij hebben dan gegarandeerd alle verloop kabeltjes, audio kabeltjes en alle andere nodige materialen bij.
Zeg nu zelf…. Is dit ont-zorgen of niet? Een zorgeloos verloop van uw gehele evenement is immers onze uitdaging.
Heeft u nog specifieke vragen of wenst u nog toelichting op het een of ander, schroom dan niet contact met ons op te nemen.
Maar Vidiline Voting & Audiovisueel doet meer!
Ook kan onze audiovisuele afdeling ont-zorgen voor alle andere audiovisuele ondersteuning. Voor het verzorgen van geluidsapparatuur, projectie, licht, camera registraties, etc.. kunt u ook bij ons terecht. Vidiline Voting & Audiovisueel heeft ruim 35 jaar ervaring en de juiste mensen op de juiste plek, waardoor we het totaal concept kunnen bieden voor een succesvol evenement. Ook hiervoor bent u altijd welkom voor vragen of een vrijblijvend advies. Graag maken wij ook voor dit onderdeel een vrijblijvende offerte.